Tjo bejbs!

Söndag idag, najs? eller naej... Längtar inte till skolan imorgon, vill egentligen bara vara hemma, slöa och tjocka sig framför tv:n. Men nej, det går tyvär inte..! Måste ligga före i typ alla ämnen för jag kommer behöva göra tre prov på en dag! Fredagen innan jag åker till fjällen. Kommer behöva ligga steget före, vilket kan vara svårt när alla andra jobbar med stormfart.. Aja, får väl ta hem och jobba mer och extra hemma också!
Den här veckan är det "gymvecka" för mig + nästa vecka så att jag kan jobba lite med benmusklerna tills jag ska åka massor av skidor om ca. två veckor. Förväntar mig inte att jag kommer bli skit stark i benen, men lite förändring ska det ske! Det kan jag lova. Än vet jag inte riktigt om jag bestämt mig för att börja blogga och köra hårt, eller om jag ska skita i det..? men ni får ha det bra iaf, hörs!
pusspuss
Mitt blonda härliga hår ska snart hitta tillbaka till sitt rätta jag också! :D L.Ä.N.G.T.A.R!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0